Jump to content

Felicidades a la Administración del Server


Recommended Posts

Posted

Porque nadie habla de lo cómoda, bonita y bien desarrollada que esta la página web? colores que contrastan y porfavor miren el trabajo que pasaron construiyeron esto cada página, cada foro, cada apartado, cada mecánica. Se merecen mucho apollo.

 

Bueno, Saludos a todos.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.