Hola, me gustaría preguntar si alguien sabe cómo puedo cambiarle el idioma al WoW? Reinstalé el juego y ahora está en ingles, lo tenía en español pero ya no está en ese idioma :-( Alguna solución? Por favor :d
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Question
Oculto en niebla
Hola, me gustaría preguntar si alguien sabe cómo puedo cambiarle el idioma al WoW? Reinstalé el juego y ahora está en ingles, lo tenía en español pero ya no está en ese idioma :-( Alguna solución? Por favor :d
1 answer to this question
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now