Buenas, me podrían decir xq el addon InterruptBar , lo descargo de este foro, y al ponerlo, me sale no actualizado, como ese hay otros, necesito q me digan q debo hacer para q me salga . Gracias
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.
Question
Moon
Buenas, me podrían decir xq el addon InterruptBar , lo descargo de este foro, y al ponerlo, me sale no actualizado, como ese hay otros, necesito q me digan q debo hacer para q me salga . Gracias
1 answer to this question
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now